Нова серия френски куфари Aerial – стил и качество за всяко пътуване! Вземи сега с 10% отстъпка до 31.07.2025г.
- Пазарувате по-бързо!
- Можете да станете VIP клиент!
- Разбирате първи за новите продукти и намаления!
- Допълнителни промоции и намаления!
Безплатната доставка важи само за покупки на дребно за всяко населено място на територията на република България, ако поръчаните стоки са на обща стойност над 150 лева. Доставката се извършва в работни дни с избрана от Димс-92 ЕООД куриерска фирма. Фирма Димс-92 ЕООД работи само с куриерска фирма Спиди. Клиентът на дребно заплаща единствено цената на стоката обявена в сайта.
В случай, че поръчаните стоки са на обща стойност под 150 лева, клиентът заплаща стойността на поръчката плюс 8,50 лева за доставка.
Ако поръчаните стоки не са платени с банкова карта през сайта или чрез банков превод, то те се доставят с наложен платеж, до посочен от клиента адрес чрез куриерска фирма Спиди, избрана от "Димс-92". Клиентът заплаща стоката в брой на куриера в момента на получаването.
Личните данни на клиента ще се използват само за осъществяването на доставката на поръчаната от него стока в съответствие със ЗЗЛД и ЗЗП.
Докато попълвате полетата за доставка, ще видите празно поле “Бележки”. В него може да упоменете удобния ден за доставка или друго Ваше изискване и при възможност ние ще се съобразим с него.
Срокът за доставка е в рамките на 24 часа до 4 работни дни след поръчката с изключение на официалните празници. Поръчки за следващ работен ден се приемат до 14:00 часа на текущия ден. Поръчки с фиксирана дата или час се заплащат допълнително от получателя. Възможни са забавяния, за които ще бъдете уведомени от наш служител.
1. На основание чл. 50 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП),Потребител който има качеството на потребител по смисъла на ЗЗП има право да се откаже от договора за продажба от разстояние и да поиска връщане на поръчаните и закупени от него Стоки в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на Стоките от Потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, или когато Потребителят е поръчал много стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, получи последната стока.
Условията, при които връщането се извършва са:
При неизпълнение на посочените условия Доставчикът запазва правото си да откаже да приеме върнатата Стока и съответно да не възстанови пълния размер на заплатените от Потребителя суми. Потребителят няма право на отказ по отношение на стоки и обстоятелства, попадащи в обхвата на чл. 57 от ЗЗП.
2. Всички транспортни и всякакви други разходи по връщането на Стоката са изцяло за сметка на Потребителя. До момента на обратното предаване на Стоката от страна на Потребителя на Доставчика, рискът от случайното и погиване или повреждане се носи изцяло от Потребителя. В случай, че дадена Стока поради естеството си не може да бъде върната по обичаен начин по пощата, то Потребителят поема разходите за връщането на Стоката по друг начин и ги заплаща съобразно съответните тарифи, ценоразписи и т.н. на съответните куриерски или други компании, които е избрал да използва за връщането.
3. В случай че Потребител се възползва от правото си по чл. 50 от ЗЗП при положение, че е изпълнил посочените по–горе условия, Доставчикът се задължава да му възстанови Цената на Доставката (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Потребителя начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от Доставчика) по банков път (по посочената по реда даден по–горе банкова сметка) в законоустановения 14-дневен срок. Потребителят изрично декларира съгласието си възстановяването на суми от Доставчика да се извършва по банков път, независимо от използваното от Потребителя платежно средство за заплащане на извършени Поръчки. Доставчикът има право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на Стоките обратно или докато не бъдат представени доказателства, че Стоките са изпратени обратно, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.
4. Потребителят може да използва, но не е длъжен, следният формуляр за упражняване правото си по чл. 50 от ЗЗП за отказа от договора. Изтегли формуляр тук!
5. Потребителят следва да изпрати на Доставчика или да върне обратно Стоките, без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която Потребителят е уведомил Доставчика за отказа си от договора от разстояние. Срокът се счита за спазен, ако Потребителят изпрати или предаде обратно Стоките на Доставчика преди изтичането на 14-дневния срок.
Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:
Рекламацията се предявява до 14 работни дни след получаване на стоката.
При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:
В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:
Димс-92 ЕООД е регистриран администратор на лични данни, вписан в "Регистъра на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри", воден от КЗЛД, с идентификационен No: 255991.
Данните, които попълвате при регистрация или поръчка в електрония ни магазин, са ни необходими единствено, за да може нашите продукти да се придвижват до вас. Те няма да бъдат предоставяни на външни лица, с изключение на куриерската компания, която ще извърши доставката. Ние не събираме информация извън необходимата, няма да ги използваме, за да ви предлагаме непоискана информация. Те се съхраняват при нас, като може по всяко време да бъдат редактирани или променяни. В случай, че желаете да премахнем/редактираме предоставените от Вас лични данни, можете да се свържете с нас.
Фирма ДИМС-92 не носи отговорност при изчерпване на количества от дадени артикули, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности, изчакване на нов внос, нова партида от производство или забавяне на доставката от производителя.
В случай, че няма възможност да бъде осигурен желания от Вас артикул или се предвиди забавяне на комплектоването на поръчката, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или имейл, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативни артикули.