- Пазарувате по-бързо!
- Можете да станете VIP клиент!
- Разбирате първи за новите продукти и намаления!
- Допълнителни промоции и намаления!
Замяна и връщане
Право на отказ
Потребителят има право да се откаже от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка, в срок от 14 дни, считано от датата, на която Потребителя или трето лице, различно от превозвача и посочено от него, е влязло във владение на стоките или датата, на която Потребителя или трето лице, различно от превозвача и посочено от него, е влязло във владение на последната стока, при договор, съгласно който поръчвате много стоки с една поръчка.
За да упражни правото си на отказ, Потребителят следва да уведоми leatherland.bg за имената си, георграфския си адрес и ако има такива, телефонен номер, факс и електронен адрес и за решението си да се откаже от договора с недвусмислено заявление (например писмо, изпратено по пощата, факс или електронна поща). Потребителят може да използва приложения стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително.
Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от договора (попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено, ако желаете да се откажете от договора).
Право на рекламация
Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:
- констатирани липси;
- дефекти на стоката;
- неокомплектована стока;
- несъответствие с поръчаната стока.
Рекламацията се предявява до 14 работни дни след получаване на стоката.
При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:
- възстановяване на заплатената сума;
- заменяне на стоката с нова.
Връщане и замяна на закупена стока
В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:
- Запазен добър търговски вид (стоката не е използвана, надраскана, повредена или захабена);
- Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба;
- Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива;
- Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.